Nawiązaliśmy kontakt z klientem, odpowiedział na nasze pytanie,
przedstawiliśmy nasz produkt w sposób odpowiedni tzn. nawiązując do potrzeb klienta
i co dalej……

Zapewne tak jak ja wcześniej z drżeniem w sercu zastanawiasz się co dalej.

Jak powiedzieć klientowi żeby wreszcie kupił, bo ty się tak namęczyłeś 🙂

Ok. Pozwól, że teraz przedstawię jakie mamy techniki zamykania sprzedaży. Oczywiście wybierz jedna która tobie odpowiada albo w danej sytuacji uważasz ze jest najlepsza.
A najlepiej stwórz swoją, wzorując się na poniższych 🙂

  • Na zaproszenie

Czy wszystko co dotychczas powiedziałem jest jasne, zrozumiałe dla Pana?
Czy ma Pan jeszcze pytania?
To może Pan spróbuje?

  • Na alternatywę

Jeśli podajemy klientowi dwie opcje do wyboru: Którą opcje by Pan wolał?

Wolałby Pan dostawę do biura czy do domu?

  • Na polecenie

Czy ma Pan jeszcze jakieś pytania?
Jeśli nie to kolejnym krokiem będzie ( tu opisujesz jak będzie wyglądał zakup: co trzeba wypełnić, gdzie potwierdzić itd.).
Kolejnym krokiem będzie ….. Dostarczymy ……

A ja się wszystkimi szczegółami zajmę, dopilnuję, aby był Pan spokojny i nie musiał tracić czas.

  • Na kwestię drugorzędną

Czy chciałby Pan opony fabryczne czy marki…. Odpowiedź jest już potwierdzeniem zakupu np. samochodu.

Od kiedy chcielibyście się państwo wprowadzić do nowego domu 1 czy 15 danego miesiąca?

Pamiętaj zawsze podziękuj
i utwierdź klienta w poczuciu,
że doskonale zrobił kupując dany produkt, usługę.

Dlaczego:

Czy zna Pan może osobę która byłaby zainteresowana naszym produktem, usługą i może nas polecić ?

 

Dołącz

Share this post with your friends!