Taktyki w komunikacji

Wiesz że istnieje wiele sposobów komunikowania się z klientami.
Poznanie, uświadomienie sobie ich sprawi, że Twoja komunikacja będzie lepsza i bardziej skuteczna a także zapewni Tobie wiedzę niezbędną do tego, żeby stać się mądrzejszym konsumentem.

Jedną z takich metod to:

Powiąż znane z nieznanym

1) Połącz nową ideę, produkt z już istniejącym, cieszącym się zaufaniem klienta produktem.

Nasz produkt jest podobny do dobrze Panu znanego …. Ale posiada dodatkowo… i …..

2) może być również połączeniem czegoś nieznanego, nowego z osobą którą doskonale znamy.

Na przykład Michaela Jordana reklamował bieliznę, ostatnio Robert Lewandowski reklamował szampon. Czy oni coś więcej wiedzą o tych produktach niż my? Oczywiście że nie!.

Firmy są skłonne płacić miliony aby znana osoba reklamowała ich produkt.
Wtedy konsumenci ( czyli Ty) będą chcieli być tacy sami i kupujemy takie produkty częściej 🙂

Skojarzenie może się odnosić nie tylko do sławnych ludzi. Nie wiem, czy pamiętasz reklamę w które występował pies Bernardyn, który cucił zasypanych narciarzy w górach rumem?

3) Zbieraj i udostępniaj dowody uznania czy aprobaty.

Spisane na papierze firmowym, opinie na Twoim blogu etc.
Odbierane są one jako obiektywne, wiarygodne, niezależne, szczere.

Jeżeli Twój produkt, usługę polubiła osoba ogólnie znana lub poważana – umieść taką opinie natychmiastowo. Jeśli ktoś kogo znamy, szanujemy, podziwiamy mówi nam kogo powinniśmy poznać, od kogo coś kupić to poddajemy się częściej tej sugestii, opierając się na zaufaniu.

 

Dołącz

Share this post with your friends!