„Zostaw wiadomość po sygnale, na pewno do ciebie oddzwonię”.

Na pewno 🙂

Aha 🙂

Dlaczego on nie oddzwania?

Czy możesz coś zrobić, żeby mieć pewność, że do Ciebie oddzwoni?

Oczywiście, bardzo wiele.

  1. Zostaw tylko imię i numer telefonu ( wypowiedziane z maniera biznesmena). Im mniej informacji zostawisz, tym większe prawdopodobieństwo, że klient się odezwie.
  2. Bądź zabawny. Dobry żart na pewno sprowokuje odpowiedź. Ale uważaj – zastanów się jaki żart i czy na pewno jest on odpowiedni dla twojego klienta.
  3. Dojdź do celu okrężna drogą. Np. „Mam dla Pana ważna wiadomość i nie chciałbym aby dostała się w niepowołane ręce dlatego chciałbym potwierdzić adres mailowy”
  4. Zaproponuj coś atrakcyjnego. „ Mam dla Pana dwa bilety na mecz futbolowy, myślę, że będzie Pan zainteresowany. !!!!! Bardzo proszę o telefon bo gdy nie mógł Pan z nich skorzystać, żebym mógł przekazać je komuś innemu”.
  5. Przypomnij klientowi, gdzie się spotkaliście ( oczywiście jeśli było to udane spotkanie :)).
  6. Zostaw niedokończoną wiadomość przerwaną w momencie kiedy ma nastąpić jej najważniejsza część. „ Dziś w czasie poważnej rozmowy z panem….”’ „Dowiedziałem się od pana konkurencji…”, „ Dzwonię do pana w sprawie pana…”’ „ Jestem zainteresowany pana…”’ „ Chciałbym się upewnić czy ma pan udział w ….”.

Klient będzie się aż skręcał z ciekawości, żeby dowiedzieć się o co chodziło i dlaczego wiadomość została niedokończona.

Jeśli wykonujesz kilka telefonów po rząd, nie zapomnij o zapisywaniu. Nie ma nic gorszego, głupszego w sytuacji gdy klient do ciebie oddzwania i w żaden sposób nie potrafisz go zidentyfikować.

Ważne: przenigdy nie nagrywaj swojej prezentacji na automatyczna sekretarkę. Masz tylko przekazać odpowiednią ilość informacji, by sprowokować pozytywna odpowiedź.

I na koniec:

Jeśli właśnie zostawiłeś wiadomość na czyjejś sekretarce, zadaj sobie pytanie:

„Czy odpowiedziałbyś na takie nagranie?”

Jeśli nie jesteś pewien – zmień nagranie.

Dołącz

Share this post with your friends!