Kto szybszy ten lepszy.

Czasami najważniejsze pytanie klienta brzmi: „Jak szybko mogę to mieć?”

Im szybciej tym lepiej.

Przeanalizuj jak robisz w tej chwili i jak możesz to zrobić szybciej.

Co mi w tym pomoże?

Zmuś się do podania przynajmniej 5 odpowiedzi.

Istnieje bardzo duża szansa, że zdobędziesz zaufanie, a w ten sposób więcej zamówień.

Kolejny decydujący element to przekazanie informacji o tej możliwości twojemu klientowi.

Jednym z najszybszych jest pytanie przedstawiające dwie możliwości wyboru.

Tak najprościej.

Ale jeśli te dwie możliwości będą szybkie i nawet szybsze niż twój klient się spodziewa to mu naprawdę zaimponujesz.

To będzie fakt a nie składane przez innych obietnice 🙂

 

Do szybszego dotarcie do klienta i realizacji zamówień używam autorespondera !

Polecam zintegrowanego z blogiem, stroną internetową, strona przechwytującą a najważniejsze: wsparcie techniczne 🙂

Wszystkie informacje znajdziesz tu:

Narzędzia do Twojego Biznesu

 

Dołącz

Share this post with your friends!