• Szukanie potencjalnych klientów.
    Kim jest taki potencjalny klient – to osoba, której potrzebny jest twój produkt teraz. Jeśli ktoś powie, że nie może kiedyś mu się przyda twój produkt, ze pomyśli, szukaj szybko innego klienta. Ten jeszcze nie jest gotowy aby kupić twój produkt.

 

  • Twój produkt ma pomóc osiągnąć takiej osobie jego cel. Nie poznasz go i nie sprzedasz swojego produktu jak nie zadasz odpowiednich pytań.

 

  • Masz być detektywem problemów ludzi. Masz rozwiązywać problemy innych swoimi narzędziami ale najpierw musisz je poznać. I znów kłaniają się pytania. Nie bój się ich zadawać. I co najważniejsze słuchaj odpowiedzi i reaguj!!!

 

  • Zadawaj pytania. Tylko tak dowiesz się jaką pracę , jakie zadanie ma do wykonania twój klient. Ty i twój produkt możecie mu w ty pomóc. Nie wymieniaj wartości jakie posiada twój produkt, zaczekaj aż klient powie ci czego szuka.

 

  • Klient odczuwa ból, lęk a twój produkt może go uśmierzyć. Podróżujesz często samochodem, samolotem a masz rodzinę i chciałbyś ja zabezpieczyć czy jak ktoś zaproponuje ci dobre ubezpieczenie aby zabezpieczyć swoja rodzinę – to czy odmówisz?

 

  • Zbudować wiarygodność. Wiesz, że w ciągu 5 sekund oceniasz osobę, czy ją lubisz, czy jej ufasz. Szukamy w innych ciepła, chcemy zaufać. Dlatego tak ważne jest budowanie swojej marki osobistej.

 

  • Zrozumienie ludzi. A jak to zrobić? Poprzez zadawanie pytań. Poprzez słuchanie i adekwatną do sytuacji odpowiedź. Tak budujesz zaufanie.

W czasie spotkania:

40 % czasu – budujesz zaufanie

30 % czasu – prawidłowo identyfikujesz potrzeby klienta ( zadaj pytania, im dokładniej poznasz problem twojego klienta, jego potrzeby tym lepiej zaproponujesz rozwiązanie).

20 % czasu – prezentuj produkt / usługę.

10 % czasu – potwierdzenie i zamkniecie sprzedaży.

W następnych postach będę szczegółowo wyjaśniała każdą umiejętność J Zapraszam.

Dołącz

Share this post with your friends!